Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: sawayaka
Категория: Музика
Прочетен: 16906
Постинги: 3
Коментари: 3
Гласове: 14
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
20.07.2008 22:34 - Можете ли да мечтаете с въображение?
Автор: sawayaka Категория: Музика   
Прочетен: 1457 Коментари: 1 Гласове:
0



Здравейте :)
Реших да драсна няколко реда,скучно ми е и няма какво да правя :/
Ако темата ви се струва тъпа,то тва идва и от настроението ми :))
Та,мечти с въображение,всеки би разбрал този израз различно(зависи от пола,възрастта и  IQ-то,въпреки че за въображението нямало граници)...
Та реших да видя въображението да скитащите се в интернет хора :)
Неискам да ми казвате какви мечти имате,просто на  "мечта" искам една дума или израз описващи я за вас най-добре...Ще се радвам ако има постове,но и да не се повтарят....
Ето например аз ще сложа началото...
мечта-нощно небе :)
Нека звездите и луната пробудят въображението във вас ;)



Гласувай:
0



Предишен постинг

1. evchet0 - Изтърколи се красиво умирайки този ...
20.07.2008 22:42
Изтърколи се красиво умирайки този ден ,
щурче своята тъжна песен засвири ,
луната показа се плахо сред нощен сатен ,
звездите безмълвно блещукат премигвайки ...

И този ден отлетя безвъзмездно ,
отново със утрото пак ще мечтая ,
за теб и света ни наситен със нежност ,
за нашите луди копнежи в безкрая ...

Поглеждам луната , звездите и виждам ,
светът от мечтите ни приказно дивен -
и пазя аз твоята топла усмивка ,
и допирът с който усещам се жива ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив